Dagelijks archief: 25 februari 2013

Mijn streep onder Musil

Ten langen leste en na veel vijven en zessen en zoveel keer diep ademhalen ben ik toch gezwicht en heb ik het einde ervan niet gehaald. Bladzijde achthonderd en de wetenschap dat ik er op die manier nog vijfhonderdtachtig ervan … Lees verder

Geplaatst in Boeken | 1 reactie

De reflex bij PSV

Nadat eerst een linksback van PSV na een rode kaart zijn eigen onderarm plus een glazen deur in zijn eigen stadion aan barrels had geslagen en nu dan een PSV – speler na een nederlaag in de catacomben van het … Lees verder

Geplaatst in Sport | Tags: , , , , , , , | 7 reacties

Jazz Mecca 1992 t/m 1994

We waren op geen stukken na kinderen meer, want we waren al dik achter in de veertig. Maar we merkten dat we nog net zo blij konden zijn toen er in 1992 voor het eerst een jazzfestival in Maastricht werd … Lees verder

Geplaatst in Herinneringen | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , | 5 reacties

Roy Hargrove

Zo´n twintig jaar later kan ik alleen maar konkluderen dat ik bevoorrecht ben geweest dat ik hem aan het begin van zijn muzikale loopbaan heb mogen zien. Het was in 1992, in Maastricht, op het Jazz Mecca, waarover ik nog … Lees verder

Geplaatst in Muziek | Tags: , , , , , , , | Een reactie plaatsen