Dagelijks archief: 20 februari 2013

Ouderwets schoenen poetsen?

Al vaak heb ik de staf gebroken over vondsten en nieuwigheden die als openbaringen aan de consumenten werden gepresenteerd, terwijl naar mijn mening de vraag alleszins gewettigd was wat daarmee in feite werd toegevoegd aan het geluk, het persoonlijk welbevinden … Lees verder

Geplaatst in Samenleving | Tags: , , , , , , , | 3 reacties

Bestuiving op zijn mooist

Een juweel van een filmpje waarin bestuiving, dat zich gewoonlijk aan onze waarneming onttrekt, in al zijn facetten en op de meest fraaie wijze aanschouwelijk wordt gemaakt. Geniet dus van deze unieke kijkervaring op http://www.youtube-nocookie.com/embed/xHkq1edcbk4?rel=0

Geplaatst in De wereld | Een reactie plaatsen

Berichten uit Kameroen (10) – gastblog

Morgen gaat mijn afscheidsfeest plaats vinden in combinatie met de babyshower die er voor de naar mij vernoemde Saar Emanuelle wordt georganiseerd. Ik word verwacht in een Afrikaanse outfit met inbegrip van een tulband, terwijl grote kettingen en royale hangoorbellen … Lees verder

Geplaatst in De wereld | Tags: , , , , , , , , , , , | 1 reactie

Sneeuwklokje (haiku)

Sneeuwklokje klingelt in de krokusvakantie: vergeet me toch niet.

Geplaatst in Gedichten | Een reactie plaatsen