Dagelijks archief: 6 februari 2013

Het doordraaien van DWDD

Hoewel ik het programma zo nu en dan bekijk, moet het hoge woord er toch maar een keer uit. Want ik ben eigenlijk verbaasd dat DWDD nog altijd bestaat, een veel langere houdbaarheidsdatum heeft dan ooit door mij werd verwacht … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: , , , , , , , , , , , | 3 reacties

Broeders en zusters (3)

Het aantal broers en zusters dat het op een of andere manier gemaakt heeft en daarmee landelijke of internationale faam heeft verworven, blijkt toch aanmerkelijk te zijn en levert dus zo maar een derde reeks van vijfentwintig op: van Katwijk … Lees verder

Geplaatst in Mensen, mensen... | Een reactie plaatsen

De beperkingen van Palin

Het moest een paar dagen bezinken om te voorkomen dat het op een te impulsieve reaktie zou lijken die per slot van rekening nergens op zou blijken te slaan. Maar nu ben ik dan toch zover om mijn definitief oordeel … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 5 reacties

Vlokken en vogels (haiku)

Tussen sneeuwvlokken zie ik steeds vogels vliegen naar en van mijn den

Geplaatst in Gedichten | 1 reactie