Dagelijks archief: 19 februari 2013

Onvervulde verlangens

Nu de jaren ook bij mij beginnen te vorderen en het opmaken van balansen wat sneller gebeurt, lijken de onvervulde verlangens in ieder geval steeds minder zwaar te gaan wegen. Dat ze de kans krijgen om een nagel aan mijn … Lees verder

Geplaatst in Persoonlijk | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | 4 reacties

Amorgos (3)

Geplaatst in De wereld | Een reactie plaatsen

Berichten uit Kameroen (9) – gastblog

Met mijn gezondheid gaat het goed. Af en toe heb ik nog wel wat lichte krampen. Morgen, dan is het dinsdag de negenentwintigste januari, is mijn pillenkuur afgelopen. Het afgelopen weekend ben ik met mijn gastbroertje Boris naar zijn geboortedorp … Lees verder

Geplaatst in De wereld | Tags: , , , , , , , , , , , , | 1 reactie

Slang eet krokodil

Bij ‘Boer zoekt vrouw’ en ‘Man bijt hond’ kunnen we ons zo langzamerhand met gemak van alles voorstellen. Maar wat dit filmpje ‘Slang eet krokodil’ laat zien, zal menig bevattingsvermogen te boven gaan. Echt aangenaam zijn de vijf minuten durende … Lees verder

Geplaatst in Curiosa | Tags: , | 2 reacties