Dagelijks archief: 28 februari 2013

Daniel Dekker’s ketelmuziek

De tijd dat ik geregeld naar Radio 2 luisterde, ligt al weer een paar jaar achter mij. Daarvoor moet ik terug gaan naar de periode dat ik naar en van mijn werk in Roermond reed en dan steevast die zender … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: , , , , , , , , | 1 reactie

Beelden zonder woorden

Geplaatst in De wereld | Een reactie plaatsen

Een troebele toekomst

Het kan best zijn dat mijn zorg er een van alle tijden is en dat bijvoorbeeld mijn ouders toen ze op jaren waren, net zo moeilijk in hun vel zaten en met ongerustheid naar de toekomst keken. Ik heb er … Lees verder

Geplaatst in Persoonlijk | Tags: , | 6 reacties

De muziek in 1980 (4)

Dat 1980 een keerpunt in de geschiedenis van de popmuziek genoemd mag worden, laat zich ook ondersteunen door het feit dat in dat jaar afscheid genomen wordt van de rock and roll – era. Wat dan gebeurt bij monde van … Lees verder

Geplaatst in Muziek | Tags: , , , | 3 reacties