Dagelijks archief: 15 februari 2013

Grauwsluier en winterblues

Over het algemeen laat ik mij niet op de kop zitten door het weer. Ik heb geen last van wisselingen erin, waar we hier in Nederland immers bij de vleet mee te maken hebben. Ik ben er eigenlijk zo aan … Lees verder

Geplaatst in Persoonlijk | Tags: , , , | 4 reacties

De pikorde van Twitter

Het probleem met Twitter is dat het ook zijn eigen pikorde heeft gekregen met natuurlijk weer de nodige haantjes de voorsten die zich slechts oneindig uitputten in woordgrappen en zogenaamde spitsvondigheden, maar van wie je hoegenaamd geen diepergravende gedachte hoeft … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: , , , , , | Een reactie plaatsen

Berichten uit Kameroen (5) – gastblog

Vandaag, op deze zaterdag, wil ik toch wat persoonlijk getinte opmerkingen kwijt, die natuurlijk sterk bepaald worden door de situatie hier. Ik heb best veel moeite met het slaan van de kinderen op school en moet opletten dat mijn stemming … Lees verder

Geplaatst in De wereld | Tags: , , , , , , , | 3 reacties

Claudia Volders

Een Limburgs beeldend kunstenaresse die echt aan de weg timmert, is Claudia Volders (1972). En niet alleen met haar eigen werk. Haar galerie Artego als ook haar maatschappelijke aktiviteiten, die vooral bestaan in de verzorging van forse aantallen workshops, vragen … Lees verder

Geplaatst in Kunst en cultuur | Tags: , | Een reactie plaatsen