Dagelijks archief: 21 februari 2013

Een mislukte tosti Hawai

Waarschijnlijk onbedoeld – en eigenlijk weet ik dat wel zeker – zou hier met logjes die geplaatst zijn in de kategorie ‘Eten en drinken’ de indruk kunnen worden gewekt dat wij tot die happy few behoren die bij hun rondtocht … Lees verder

Geplaatst in Eten en drinken | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , | 2 reacties

De geboorte van een dolfijn

Gelukkig kan ik met de hulp van anderen hier steeds weer bijzondere filmpjes tonen. Nu bijvoorbeeld een onderwatervideo waarop de geboorte van een dolfijn is vastgelegd. http://www.dump.com/dolphinbirth/

Geplaatst in De wereld | Een reactie plaatsen

Berichten uit Kameroen (11) – gastblog

Dit wordt mijn laatste relaas uit Kameroen. Ik ben inmiddels al weer in Buea gearriveerd en bevind me daarmee op een redelijk korte afstand van Douala met zijn vliegveld. Het vergde wel een zesenhalf uur durende reis over hobbelige wegen, … Lees verder

Geplaatst in De wereld | Tags: , , , , , , , , | 2 reacties

De muziek in 1980 (3)

In meerdere opzichten blijkt het jaar 1980 een muzikaal keerpunt te zijn geweest. Een vaststelling die uiteraard alleen achteraf mogelijk is, maar daarmee ook des te stelliger wordt. Zo maakte bijvoorbeeld Diana Ross duidelijk kenbaar genoeg te hebben van de … Lees verder

Geplaatst in Muziek | Tags: , , , , , , , | 2 reacties