Hoeve Krekelberg

Zuid – Limburg is bepaald meer dan Maastricht, Valkenburg, het Heuvelland, Vaals en Vijlen, waar de aandacht van de dagjesmensen en het toerisme zich nu eenmaal op concentreert. Dat zal wel een uitvloeisel zijn van de regio-marketing en VVV – reclame. Ten onrechte wordt een heleboel ander moois over het hoofd gezien, worden er pareltjes vergeten, heb ik de afgelopen dagen gemerkt. Want hoewel ik beslist geen kampeerder ben, het tegendeel zelfs, raakte ik door een toeval verzeild op een werkelijk schitterende camping. Schitterend qua opzet en qua ligging, uitblinkend als het gaat om de service en faciliteiten. Als ik een caravan had gehad, zou ik daar echt hebben willen staan. Hoewel ik meteen erken dat mijn beeld en oordeel mogelijk sterk geflatteerd is door het fabuleuze weer en door het feit dat het tamelijk rustig was. Wat wil je ook medio september? Maar het neemt niet weg dat deze camping zich terecht natuurkampeerterrein noemt, gelegen als het is aan de rand van een bosgebied, op een heuvel, met een fraai uitzicht dat de vergezichten bij Epen, Slenaken en Noorbeek evenaart. Hoeve Krekelberg – want dat is de naam van deze camping – bevindt zich aan de zuidzijde van Schinnen en is een verblijf meer dan waard. Uitgebreide informatie is te vinden op

http://www.hoevekrekelberg.nl

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Tips en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Hoeve Krekelberg

  1. Sjannes zegt:

    Mijn vriendinnetje woonde er en ik heb er menig uurtje gespeeld in de schuren en op de cour. En nu is het een prachtcamping!

  2. sjoerd zegt:

    Mij wel bekend uiteraard…

  3. Peter zegt:

    dank voor de tip

Plaats een reactie