Dagelijks archief: 8 oktober 2014

De Mechelse heide (2)

Ook op de schaal van het eigen leven blijkt de geschiedenis zich te kunnen herhalen, zij het in een andere vorm en onder gewijzigde voorwaarden, werd ik mij vanochtend weer gewaar toen ik mij op een onverwacht moment plotseling waande … Lees verder

Geplaatst in Persoonlijk | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | 1 reactie

Vrouwenemancipatie

Geef mij niet hoog op van de vrouwenemancipatie die zo geslaagd zou zijn. Want hoe verhoudt dat zich met de omstandigheid dat het gros van de modeontwerpers tot het mannelijk geslacht gerekend moet worden?

Geplaatst in Kort gezegd | 2 reacties

Balans van een wielerseizoen

Het wielerseizoen 2014 zit erop. Het Wereldkampioenschap is gereden. De drie grote rondes, de Tour, de Vuelta en de Giro, zijn achter de rug en met de Ronde van Lombardije hebben alle echte klassiekers hun beslag gekregen. De eindstand in … Lees verder

Geplaatst in Sport | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Een reactie plaatsen

Vallende blaadjes (haiku)

Vallende blaadjes, gejaagd door regen en wind, beschrijven de herfst.

Geplaatst in Gedichten | Een reactie plaatsen