Dagelijks archief: 1 maart 2014

Master of ceremony

Hoewel de verleiding groot is, noem ik de wereld waarin wij leven toch maar geen gekkenhuis. Maar zonderling en curieus is er best veel van wat er dagelijks onder mijn ogen komt of aan mij voorbij trekt. Zodat ik mij … Lees verder

Geplaatst in Curiosa | Tags: , , , | 3 reacties

Stormvloed bij Saint Malo

Acht minuten lang fascinerende beelden van de stormvloed en de daarbij behorende kolossale golven die in januari van dit jaar de Bretonse kust bij Saint Malo teisterden. http://www.youtube.com/embed/eGXPQvrOTj8#t=242

Geplaatst in De wereld | 1 reactie

‘Ik Jan Cremer’ 50 jaar later

Het is alweer vijftig jaar geleden dat Jan Cremer het ingedutte Nederland flink opschudde met zijn drieste autobiografische belevenissen, die ondanks dat de boekenbranche nog niet bekend was met marketingtechnieken, al snel in brede kring gretig aftrek vonden. Het lage … Lees verder

Geplaatst in Herinneringen | Tags: , , , , , , , , , | 1 reactie

Tien van Toen – 462 –

In de terugblik op de stand en ontwikkeling van het internationale schaatsen zijn we aangekomen in het jaar 1984, waarbij als graadmeter wordt gebruikt het eindklassement van het Wereldkampioenschap Schaatsen van dat jaar. Daarbij is het interessant te zien welke … Lees verder

Geplaatst in Tien van toen | Tags: , , , , , , | 1 reactie