Dagelijks archief: 17 maart 2013

Een misser van Dagblad de Limburger

Van een regionale krant verwacht ik vooral dat het mij zicht biedt op wat er in mijn omgeving, in mijn provincie gaande is, wat er aktueel is. Daarbij doet wat mij betreft alles ertoe. Provinciale en gemeentepolitiek, kunst, sport, economie … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 reactie

De 87 jaar van Elisabeth

Gewoon een aardigheidje. Kijk eens hoe de Engelse koningin Elisabeth in dit filmpje in drie minuten tijd 87 jaar ouder wordt. http://www.youtube.com/watch_popup?v=E8nJhG1xE5o

Geplaatst in Knipoog | 2 reacties

De Hongaarse soevereiniteit

Er zijn bepaalde internationale politieke kwesties, waarvan ik het lastig vind om daar een goed en vooral afgewogen oordeel over te vellen. Neem bijvoorbeeld de situatie die in Hongarije is aan het ontstaan. Als ik mijn gevoel spontaan volg, ben … Lees verder

Geplaatst in De wereld | Tags: , , , , , | 5 reacties

De zee

Een bijzonder gedicht vandaag, omdat het geschreven werd door een van de werkelijk grote prozaschrijvers die ons taalgebied rijk is geweest en omdat hij zich nauwelijks aan de dichtkunst heeft overgegeven, hoewel hij het woord meer dan machtig was. Lees … Lees verder

Geplaatst in Gedichten | Tags: , , | 12 reacties