Het recht van Albert Heijn?

Als Albert Heijn zich eenzijdig het recht aanmeet om voor haar leveranciers een prijsverlaging van 2% te hanteren omdat ze door toenemende schaalgrootte meer producten van hen afneemt, wat let dan de consument om die lijn door te trekken en eenzelfde eenzijdige aanpassing van betalingen te doen voor alle boodschappen die bij datzelfde Albert Heijn worden gedaan? Of moet er alleen op de grootste hoop, die van de grootgrutter dus, worden gescheten?

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Kort gezegd en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Het recht van Albert Heijn?

  1. Mack zegt:

    AH, en meer grote bedrijven zijn slim, nee, gehaaid, en weten precies hoe dit gaat uitpakken. Ook vrezen ze de sociale media niet, omdat ze weten dat die zichzelf meer waarde en macht toedichten dan ze werkelijk hebben. De massale verontwaardiging zal heel kortdurend zijn en overmorgen is iedereen het vergeten.

  2. Sjoerd zegt:

    Marktwerking is dat toch…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s