Dagelijks archief: 27 maart 2018

‘Walking in Memphis’ door Cher

In “Mijn Amerika” wijdt Mart Smeets ook uit over een van zijn favoriete muziekstukken, “Walking in Memphis“, dat geschreven werd door Marc Cohn. Hij is er lyrisch over. En ik deel zijn enthousiasme, zoals ik ook de fameuze versie van … Lees verder

Geplaatst in Muziek | Tags: , , , , | 2 reacties

Volvo Ocean Race

Nu eens iets heel anders. Ik kan mij tenminste niet herinneren hier ooit over zeilen te hebben geschreven. En het is nu precies die sport die sinds een maand of zes mijn aandacht dagelijks gevangen houdt en dat nog wel … Lees verder

Geplaatst in Sport, Tips | Tags: , , , | 2 reacties

Tien voorboden van de lente

Hoewel het dit jaar een behoorlijk moeizaam verhaal is met het begin van de lente, is haar komst onafwendbaar, en nog niet eens dankzij de zomertijd. Het zijn de volgende tien tekens van de natuur die de hoop op die … Lees verder

Geplaatst in Persoonlijk | 1 reactie