Vakantiegevoel in Limburg

Alle promo’s en commercials die de loftrompet steken over het goede leven dat in Limburg te vinden is, kunnen niet op tegen mijn verhaal en mijn beleving van het wonen in Limburg. Want wat is er nog overtuigender dan het gevoel dat ik nog elke dag op vakantie ben, terwijl ik nota bene al ruim veertig jaar in Limburg woon? Met telkens weer de ontdekking van een volgend plekje waar de schoonheid geboren kon zijn, met even zovele malen de verwondering over het feit dat je vlakbij je eigen huis maar niet uitgekeken blijkt te kunnen raken. Mag ik dan zeggen dat je daar maar elders eens om moet zien te komen?
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Limburg. Bookmark de permalink .

Een reactie op Vakantiegevoel in Limburg

  1. sjoerd zegt:

    Je weet pas hoe mooi dat is als je de provincie grenzen verlaat…

Geef een reactie

