Dagelijks archief: 18 december 2015

Reclame en ICT

Nog even dit. Technologische, culturele en economische ontwikkelingen zijn onontkoombaar en kunnen de vorm van een omwenteling aannemen of zich meer als een proces voordoen. Maar hoe het ook gekeerd of gewend wordt, ze komen over je als enkeling, waarbij … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: | 3 reacties

Tien magische plekken

Het zal met ieder zo zijn dat de ene plaats hem meer aanspreekt dan een andere plek. Bij mij is dat dus ook het geval. En nadat ik in de loop van de jaren in Nederland zo links en rechts … Lees verder

Geplaatst in De wereld | 5 reacties

Een rondje Dordt

Het was er nooit van gekomen. Eigenlijk omdat ik als zovelen zo vaak en zo snel onderweg was naar Rotterdam en de Randstad daarachter of terug naar huis, met de nodige uurtjes rijden en reizen nog voor de boeg. Met … Lees verder

Geplaatst in Tips | Tags: , , , | 4 reacties

Mijn keus uit 70/80-muziek (17)

Met een dag vertraging, omdat ik, zoals dat zo fraai heet, uitstedig was, het volgende nummer in mijn lijst van favorieten uit de pomuziek van de zeventiger en tachtiger jaren. Het is zo’n single waar ik in de loop der … Lees verder

Geplaatst in Muziek | Tags: , | 1 reactie