Een meesterlijke slogan

Reclameboodschappen, commercials: het is één pot nat. Veel volume en nul inhoud. Plus bovenal mateloosheid als het gaat om tekst en vormgeving. Terwijl juist de reclamemakers, communicatoren bij uitstek, als geen ander zouden moeten weten dat in de beperking de meester schuilt. Een enkel woord zegt meestal meer dan een heel verhaal. Waarvan een billboard in Geleen het stille en tegelijk overtuigend bewijs is. Want kan een eigen produkt nog beter aangeprijsd worden dan Rademakers Parket uit diezelfde plaats dat met de volgende slogan doet:

Rademakers Parket: alleen de liefde is mooier.

Advertenties

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Kort gezegd. Bookmark de permalink .

Een reactie op Een meesterlijke slogan

  1. Sjoerd zegt:

    Alleen wat heeft dat met elkaar te maken…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s