Dagelijks archief: 21 juni 2017

Een kwestie van identiteit

Elke dag krijgt schrijver Arnon Grunberg op de voorpagina van de Volkskrant ruimte voor een gedachte of kanttekening. Ze zijn wisselend van kwaliteit en nogal veranderlijk in relevantie en steekhoudendheid. Het neemt niet weg dat hij zo nu en dan … Lees verder

Geplaatst in Kort gezegd | Tags: , , , | Een reactie plaatsen

De NOS door de ondergrens

Om te voorkomen dat met die gemeenplaats mij meteen elk argument wordt ontnomen, zeg ik op voorhand dat ook ik maar al te goed weet dat er een knop op mijn tv zit. Waardoor ik niet naar al het gebodene … Lees verder

Geplaatst in Media | Tags: , , , , , | 2 reacties

Mijn malva (haiku)

De twintigste keer na haar komst uit Minervois bloeit mijn Malva hier.

Geplaatst in Gedichten | Tags: , | Een reactie plaatsen