De prijs van reclame

Voordat alles vanzelfsprekend wordt gevonden dan wel voor zoete koek wordt geslikt, mag dat enkele tegengeluid best klinken en blijft het vraagteken op zijn plaats. Bijvoorbeeld. Wie even niet oplet, zou zo maar kunnen denken dat reclame net zo bij het leven hoort als zuurstof, dat een bestaan zonder commercials ondenkbaar of zelfs onmogelijk is. Laat de eerste maar eens opstaan die niet in de verlokking van die gedachte wordt gebracht. De voorwaarden daartoe worden immers alom en rondom geschapen, zoals ik dus ook ondervond toen ik een abonnement op muziekprovider Spotify wilde nemen. Een van de mogelijkheden was een abonnement dat mij vrijwaarde van reclameboodschappen. Maar daar moest ik wel 10 euro per maand voor betalen. Wat toch de wereld op zijn kop is. Zo dwaas en idioot is ze dus wel geworden, te meer omdat er geen haan meer naar zoiets kraait.

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Kort gezegd en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op De prijs van reclame

  1. Anoniem zegt:

    Heeft KPN het niet standaard zonder reclame in haar pakket zitten?

  2. Anoniem zegt:

    Anoniem is Math, waarom verschijnt regelmatig Anoniem

  3. Sjoerd van bVision zegt:

    Daarom abonneer ik me nergens meer op…

Geef een reactie

