Stapel van Huub

Met ‘teveel van het goede’ zou de waarheid geweld worden aangedaan. Het gaat stukken verder met hem, met Huub Stapel. Want nadat hij twee jaar lang in elk denkbaar praatprogramma zijn onpeilbaar leed over zijn scheiding met Resi heeft mogen uitventen, is zijn kop nog altijd van geen zender of rolprent af te slaan. Overal duikt hij wel weer op. Stopt het dan echt niet met hem? Is hij nou zo ontzettend goed, wat eigenlijk nauwelijks voorstelbaar is, of heeft hij de mazzel van een hoofd waarvan er dertien in een dozijn gaan? Zou dat de reden zijn van zijn voortdurende aanwezigheid, waar je (nee, niet dat), maar wel knettergek van wordt.

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Knipoog en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Stapel van Huub

  1. Margo zegt:

    Ik zit kennelijk te weinig bij de kapper om met het onpeilbare leed van Huub Stapel bekend te zijn, laat staan te weten dat zijn kennelijke ex Resi heet. Ik kom hem ook nergens tegen.
    Dus blijkbaar ga je of te vaak naar de kapper of kijk je naar de verkeerde zenders!😉

  2. Sjoerd van bVision zegt:

    Mij zegt het ook helemaal niets, ik sluit me bij Margo aan

  3. hanneke zegt:

    Tja, hier is er nog een die al die ellende gemist heeft. Het onpeilbare leed van Huub Stapel besproken in een praatprogramma? Dat heb ik nooit mogen/hoeven meemaken.

Geef een reactie

