‘Summer in the city’

Hoe lang heeft het wachten niet geduurd tot de zomer aanbrak? Eindelijk lijkt het dan toch zover dat er een reeks van zonnige dagen op de kalender gaat prijken. De vooruitzichten wijzen er in elk geval op dat we eens even van de zon en temperaturen van boven de twintig graden mogen gaan genieten. Zullen we dat vieren met zo’n stuk muziek dat synoniem is met dat zomergevoel. Al vijftig jaar. Want voor “Summer in the city” van The Lovin’ Spoonful moeten we wel terug gaan naar het jaar 1966, toen we nog echt jong waren en met die muziek erbij dat ook voor altijd wilden blijven.
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Muziek en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op ‘Summer in the city’

  1. Mack zegt:

    Het valt mij op dat als er iets over het weer gezegd wordt, ik niet meer weet hoe het weer was. Zeker niet als het gaat om de zomer. Voor mijn gevoel hebben we al best een hete periode gehad, maar ik kan er totaal naast zitten. Ik heb ook het plan om de gemiddelde temperatuur zelf bij te gaan houden op mijn weblog, en aan de hand daarvan vast te stellen of de aarde opwarmt of niet. Want een gemiddelde temperatuur is niet eenduidig te vinden op internet.

    Verder: mooi plaatje.

Geef een reactie

