Vrolijk verder integreren

HockeyLoverz. GayPride, Dancefeesten. Comazuipen. Festivals. Uitingen van de eigentijdse Nederlandse cultuur, waar je als doorsnee – inwoner van dit land al met de ogen van staat te knipperen. Wat voor een reactie moet je dan van allochtonen en asielzoekers verwachten? Dat ze maar even slikken en vrolijk verder gaan met integreren….?

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Kort gezegd. Bookmark de permalink .

7 reacties op Vrolijk verder integreren

  1. sjoerd zegt:

    Natuurlijk moeten ze daarmee verder gaan…

  2. raamopen zegt:

    Misschien doen asielzoekers en allochtonen ook wel aan dancefeesten, comazuipen en festivals, maar dan op hun manier. Helaas is de HaSchiBa niet meer.

  3. Mack zegt:

    De MP op een dancefeest, dat vind ik nog het genantst.

  4. Peter zegt:

    Ook asielzoekers zijn niet wereldvreemd, misschien enkelen.

  5. Margo zegt:

    Waarom zouden asielzoekers en andere binnenkomers hierin moeten integreren als veel Nederlanders zich hier niet eens mee bezig houden? Ik bijvoorbeeld en ik ken er zo nog wel een paar. Ik ga niet naar festivals, zuip me niet coma, ga niet naar dancefeesten, heb niks met gay met of zonder pride en wat hokeyloverz zijn of is weet ik niet eens.

Geef een reactie

