Tien van Toen – 570 –

Oost West, thuis best. De geldigheid van die oud-Hollandse wijsheid zal ik zeker niet betwisten. Het neemt echter niet weg dat ik gedurende mijn leven toch ook plekken ben tegen gekomen, vooral tijdens vakanties, waar ik mijn hart zo heb verloren dat ik ze niet meer kan vergeten en er ook meer dan eens naar ben teruggekeerd of het plan heb om dat toch nog te doen. Die tien plaatsen zijn
Vaison la Romaine – Estoi (in de Algarve) – Laguardia (Rioja) – Brig – Nafplion (op de Peloponnesos) – Castel del Piano (Toscane) – Cannobio – Salzburg – Termunterzijl – Honfleur
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Tien van toen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tien van Toen – 570 –

  1. sjoerd zegt:

    Er zijn mooie plaatsen bij, alleen al die toeristen daar…

Geef een reactie

