Over een literatuurprijs

Wel nu nog mooier! Lees ik me daar dat aan Connie Palmen de Libris Literatuurprijs ter waarde van 50.000 euro is toegekend voor haar laatste boek. Vraag ik me daardoor wel meteen af of die prijzen misschien in de uitverkoop worden gedaan en of ramsj ook al bij haar verschijnen kan worden beloond. Is toch niet gek zo’n gedachte als de naam van deze winnares valt? 
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Kort gezegd en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Over een literatuurprijs

  1. Mack zegt:

    Ik heb de betekenis van ramsj moeten opzoeken, en ik begrijp je logje nu nog niet. Maar ik meen wel op te maken dat je mevrouw Palmen maar niks vindt.

Geef een reactie

