Innerlijke tegenstrijdigheid

Aan innerlijke tegenstrijdigheden bij mij ook geen gebrek. Zoals deze wonderlijke waar ik waarschijnlijk nooit meer verlost van raak en waar ik vandaag weer mee wordt geconfronteerd. Want wat is er op deze maandag met die stralende zonneschijn en de bijbehorende twintig graden logischer en verleidelijker dan zalig niets te te doen. Niets daar dus van. Want het eerste wat ik mij vandaag hoorde zeggen was dat het ideaal weer was om eens goed in de tuin te gaan werken. Geen redden meer aan en niks mee te beginnen, durf ik haast van mijzelf te vinden…..
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Knipoog. Bookmark de permalink .

2 reacties op Innerlijke tegenstrijdigheid

  1. fialas zegt:

    heb je nog ruimte voor een kleine azalea?

  2. sjoerd zegt:

    Als je klaar bent mag je hier verder gaan.

Geef een reactie

