Moreel kompas

Van mij mag veel. Niet alles. Er zit behoorlijk wat rek in mijn verdraagzaamheid en begrip. Als iets maar ergens over gaat en met voor mij tastbare zin heeft te maken. Anders wordt het gewoon onzin en haak ik af. Zoals in het geval van die man die naar de tattoo op zijn pols wijst en dat aanduidt als zijn morele kompas. Daar ben ik weg en sla ik af. Maar wie het snapt en pakt, mag het hier komen zeggen….
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Curiosa. Bookmark de permalink .

2 reacties op Moreel kompas

  1. Mack zegt:

    Zolang je het maar niet serieus neemt. Malloten moeten er ook zijn. Al komen er wel steeds meer bij met de boot uit Mallotië.

  2. Dhyan zegt:

    Maak er geen gewoonte van iemand makkelijk weg te zetten.

Geef een reactie

