Toploader

Het was zo’n typisch niemendalletje dat in het voorbijgaan, d.w.z. als ondersteuning bij beelden, wel de aandacht wist te trekken en zich zonder erg in mijn geheugen vastzette. Bepaald geen muzikaal meesterwerk, maar appetijtelijk genoeg om het hier toch een keertje af te spelen, dit “Dancing in the moonlight” van Toploader, dat kennelijk zeven, acht jaar geleden succes heeft gehad zonder dat ik er ook maar iets van heb gemerkt.
Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Muziek. Bookmark de permalink .

3 reacties op Toploader

  1. Peter zegt:

    Het is een aardig deuntje, wel een cover. Bedoeld om naamsbekendheid te krijgen en singlesucces om de band goed in de markt te zetten. Het clipje kan echt niet meer, het zou niet mistaan in een reklame voor V&D.

  2. sjoerd zegt:

    Het lied is me bekend, de band zegt me helemaal niets.

  3. Mack zegt:

    Mij zegt het heel veel. Ik heb het singeltje, en het is veel langer dan 8 jaar geleden. Ik denk eerder 15. Singeltje gekregen van een vriendinnetje van toen. Zat ook een leuke clip bij. Dat het een cover was, dat wist ik dan weer niet.

Geef een reactie

