Koopzucht en beleving

De koopzucht van mensen lijkt vaker zo ver doorgeslagen dat ze bereid zijn om voordelen tegen elke denkbare prijs binnen te halen. Omdat het de beleving is, die voor hen telt. Als tenminste geloof gehecht moet worden aan de marketeers, die op deze druilerige Tweede Pinksterdag hun slogans en denkbeelden weer voluit gestalte zien krijgen op met name de woonboulevards, als daar het net uitgekeerde vakantiegeld uitbundig verspijkerd wordt.

Over robschimmert

een senior met een brede belangstelling en een sterke maatschappelijke betrokkenheid, die daaraan op schrift en in de vorm van een weblog vooral uitdrukking wil geven.
Dit bericht werd geplaatst in Kort gezegd. Bookmark de permalink .

2 reacties op Koopzucht en beleving

  1. nielshagen zegt:

    Ach, gelukkig hebben wij de mogelijkheid om onze tijd te verdoen met consumeren. In andere landen vechten ze daar letterlijk oorlog om. De crisis die hier zou zijn, is in vergelijking met andere landen, zo erg nog niet.

  2. sjoerd zegt:

    Ik heb me kunnen inhouden en ben vandaag het huis niet uit geweest…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s